sunnuntai 27. marraskuuta 2011

TANJAN KANSSA JOULUKORTTEJA TEIMME :)

Joulu tekee kovasti tuloa ja minä olen tämän viikon iltaisin askarrellut kortteja. Tein kortteja myäs yhden illan Taijan kanssa. Omatekemässä kortissa on jotain, jotain mikä lämmittää, koska se on aina ainutlaatuinen ja ajatuksella ja ajalla tehty toiselle, ystävälle,perheen jäsenelle tai lähimmäiselle. Tänääntein joulukortteja pikkuenkeli Tanjan kanssa luonani. Aikaa vierähti kuin huomaamatta 4 tuntia,mutta saatiin Tanjan kaikki kortit ,paitsi yksi, tehtyä. Lapsen kanssa kun askartelee, oppii innostumisesta aina uutta ja se palkitsee. Suunnittelin jo etukäteen ideoita Tanjalle, millaisia kortteja hän haluaisi askarrella ja mitä hän haluaa kokeilla. Tekemällä oppii ja Tanja opetteli myös leimaamista ja  kuinka ne putsataan heti käytön jälkeen ja milloin niitä voi värittää ja miten. Tanjalla oli itselläänkin todella hyviä ideoita ja opin itsekin uutta :). Minulla oli aivan ihana adventtisunnuntai, koska hain isäni kahville ja ulos ja kävime yhdessä kaupassa, sen jälkeen hain Tanjan askartelemaan ja oli todella mukavaa. On hyvä olla kun  lähellä on tärkeitä ihmisiä ja joille olet itsekin tärkeä ihminen. Joulunalusaika on nykyään niin kiireistä kaikilla, että tälläiset mukavat ja rennot päivät piristävät ihmeen paljon mieltä. Kiitos Tanja mukavasta päivästä, olet minulle todella tärkeä pieni enkeli :). Ja kiitos kauniista kortista,minkä teit minulle :).

 AIVAN IHASTUTTAVIA KORTTEJA,TANJAN KÄDESSÄ ON SE,MINKÄ NEITI TEKI MINULLE


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti