tiistai 5. heinäkuuta 2011

Rakkaat kollini!

Minä olen aina ollut kissaihminen, ihan pikkutytöstä lähtien. Kotona oli aina kissa. Myös minulla on aina ollut kissoja. Tällä hetkellä minulla on 2 kollia (ikinä en ole omistanut yhtään narttua) Honey on suurempi, the boss ja Romeo pienempi, yrittää kovasti toisinaan pomoilla,reppana, aina jää toiseksi;)Romeo otettiin tyttökaverini kautta kaveriksi Honeylle, koska Honey ikävöi niin knvin meitä Taijan kanssa ja makasi oven edessä kunnes tulimme kotiin! Honey on jättikissa, ei karvistyylinen, vaan jätti! Sen tassut ovat oikeasti valtavat ja kaikenlisäksi hän on mykkä, kieli aina ulkona ja ei osaa miukua tai naukua,mutta osaa sähistä ja murista. On erittäin reviiritietoinen kolli! Romeo taas on kiltti ja rauhallinen, kova leikkimään mutta paljon arempi kuin Honey. Romeo ei viihdy metelissä tai hulinassa ja lasten tultua ovesta sisään, Romeo tekee taikatempun ja katoaa:). Honey on suuri vaava, aina sylissä tai kainalossa, kieli ulkona:). Kollini eivät syö samassa paikassa. Honey syö lattialla pussi- ja purkkiruokaa ja sisäkissojen muroja ja Romeo rakastaa muroja. Molemmat herkuttelevat katkaravuilla, joita sotken normaaliruoan sekaan ja sitten alkaa kehräys ja monen tunnin unet:). Romeo rakastaa paperipalloja ja naruja, Honey kiipeilytelinettä parvekkeella (molemmilla on sellaiset omat)ja Honey hyppää ilmaan kun taputtaa käsiä yhteen, sormet kiinnostaa :). Romeo juo vettä omasta kupista, Honey syö kaikkea Valion jogurteista ja rakastaa maitoa minun kupista juotuna! Kissat ovat uskomattoman arvoituksellisia ja seurallisia tai toisinaan itsekseen viihtyviä, suuria ajattelijoita. Minulle kissat ovat kodin täysivaltaisia perheenjäseniä, joilla on kuitenkin kuri ja järjestys. On täysin pötypuhetta, ettei kissat opi mitään tai ovat tuholaisia. On paljon kodista kiinni ja ihmisistä, millainen kissasta tulee ja kasvaa. Minulle kisuni ovat todella tärkeitä ja huolehdin heidän hyvinvoinnistaan päivittäin, he jopa huomaavat jos olen surullinen ja jos itken, Honey tulee viereen! Kissani käyvät paperilla tekemässä tarpeensa, kumpikaan ei osaa tehdä hiekalle niitä. Niillä on sama laatikko,kannella ja ihan portailla ja paperit vaihdan aina tarvittaessa ja huuhtelen laatikon.Koskaan kissani eivät ole pissineet tai kakkineet muualle kuin omaan laatikkoon.Ilman kantta sinne menevät molemmat, mutta kansi on aina paikallaan, koska kissat pitävät yksityisyydestä sillä hetkellä, kun vessa kutsuu :).

Honey




 Romeo:






 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti